HTML

kisemmizés

2009.07.07. 18:03 | hanah | Szólj hozzá!

KISEMMIZÉS

 

Tudod, a legkönnyebb volna azt mondanom, mindenről ő tehet.

Nincs benne élet, nincs benne öröm, szeretet, fél mindentől, ami közelebb visz a másikhoz, közelebb visz önmagunkhoz.

Csak hát én, akkor, ott - Őt választottam. Mert egyedül voltam, mint a kutya, és a kutya hálás teremtés, és akkor, igen, akkor - kedvesen szólt.

És ha már nem szól kedvesen, ha már nem hallok mást, csak az irigység, a gyűlölet szavait, akkor valahol vétettem ellene.

Legutóbb elmondta, burokban nőttem fel, és az, hogy a szüleim szerették egymást és engem, nem az élet, hanem a kiváltságosak kegyelme. És hogy nem értettem őt soha, mert őt nem szerették, és ez így van rendjén.

Hát nincs rendjén. Mert a mosoly nem kerül pénzbe. A reggeli csókot ingyen adják. Az öleléshez nincs szükség másra, csak hogy életünkben egyszer ne elvenni akarjuk azt, ami nem jár nekünk, hanem adni, adni mindenünk.

Hogy a tapasztalat a segítségemre sietett volna? De hiszen koldusként érkeztem, és királynőhöz méltó fogadtatásban volt részem.

Egészen addig, amíg ki nem mondta a szót: nem akar semmit.

Akkor elengedtem. Mert a semmi, itt, most - én vagyok.

 

Címkék: kutyahűség és semmi

A bejegyzés trackback címe:

https://eliyah.blog.hu/api/trackback/id/tr221232425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása