hanah - lezárt blog

lezárt blog

Friss topikok

HTML

semmit és sokat

2009.07.07. 23:27 | hanah | Szólj hozzá!

SEMMIT ÉS SOKAT

 

Legyen ez az utolsó.

Ma egész nap csak írtam, takarítottam, írtam, megszereltem egy szekrényt, írtam, elrámoltam a kisszobát, leültem írni, mert éreztem, ennyivel tartozom, no nem a gyásznak, a gyász most elkerül, hanem mert jót tettem, visszaadtam a szabadságodat, és ez felemelő érzés, és persze önmagamnak, annak a nyolc hónapnak, amíg megpróbáltalak körbevenni a csacskaságaimmal, ugyanúgy főztem vacsorát, mint bármely polgárasszony, hát ezért írtam, a semmit és a sokat.

Aztán beesteledett. És tudtam, azon morfondírozol, vajon hiányzol-e és mennyire, és mi lesz most, és hogyan lesz tovább. Pedig hát ennyi. Nem az vagyok, akit szeretsz, nem az vagy, akire várok, és lehetsz te híres, gazdag és jó, rajtunk az nem segít.

Menj, Kedves. Találd meg  Őt és önmagad. Ma én is ezt teszem. Előbb még alszom, kicsit összeszedem a gondolataimat, olvasok Heideggert meg Jungot, de nincs miért szomorkodjunk.

Egy nappal többet tudok a dolgokról. Egy nappal tisztábban látom a jövőt. Látod? Mindezt neked köszönhetem.

Címkék: idő élet

A bejegyzés trackback címe:

https://eliyah.blog.hu/api/trackback/id/tr851233185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása