hanah - lezárt blog

lezárt blog

Friss topikok

HTML

jelenetek egy házasságból

2009.07.08. 22:19 | hanah | Szólj hozzá!

JELENETEK EGY HÁZASSÁGBÓL

 

Mennyire nevetséges! Hogy elhittem, egészen tegnapig, egészen addig, amíg már nem volt, csak fájdalom, hogy tényleg szeretsz.

Istenem, milyen megalázó! Szembenézni a ténnyel, amelyet oly sokáig titkoltam önmagamtól, hogy nem voltam más, csak rongy - miért is kell megértenem?

Nem hagylak el. Hittem benned és várok. Hogy mellém ülj, megfogd a kezem, elmondd, hogy érzel, ha összedől a világ, te akkor is vagy, én akkor is vagyok neked.

De ahogy felidézem az elmúlt hónapot, már nem látok mást, csak éjszakát. Hogy akartam, megint csak én, és kértem és adtam, és persze azt kaptam, amit szokás. 

Jelenetet egy házasságból, amelyben nem kívánt személy vagyok.

 

Címkék: persona non grata

A bejegyzés trackback címe:

https://eliyah.blog.hu/api/trackback/id/tr161235279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása