hanah - lezárt blog

lezárt blog

Friss topikok

HTML

sámson szerelme

2009.07.08. 09:26 | hanah | Szólj hozzá!

SÁMSON SZERELME

 

Szép Sámsonom után most visszavonulok, hogy megpihenjek. Palotám árnyékos, nem érnek el a sóhajok.

Azt mondják, elárultam őt. Hogy az életét örök sötétben tengeti.

Nincs bennem szánalom. Nem vonz a pénz.

Úgy bíráskodott, mint fogadalmár, aki nem ismer kíméletet.

Asszony voltam. Szerelmes, szeplőtelen. Míg ő ítélt és büntetett, a megtévedt gyermek, azt tettem, amit a gyermek tehet.

Éjjel odalopóztam a fekhelyéhez, figyeltem, ahogyan lassan, magabiztosan veszi a lélegzetet, aztán kinyitottam az ajtót.

Nem volt árulás. A férfi, akit láttam, szajhává, ágyasává tett.

Azért most végignézem. Ahogyan magára dönti a házat, eltemeti az ünnepet, meggyűlöli a nőt, elveszejti az emléket, és a házzal, az ünnepel együtt - végül szerelmemet.

 

Címkék: szajhák ágyasok

A bejegyzés trackback címe:

https://eliyah.blog.hu/api/trackback/id/tr851233670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása