hanah - lezárt blog

lezárt blog

Friss topikok

HTML

pygmalion

2009.07.07. 23:07 | hanah | Szólj hozzá!

PYGMALION

 

Talán ez volt, ami eltávolított tőle. Hogy a létezésem, a tény, hogy vagyok,  nem tette boldoggá.

Akart valamit. Mindig mást. Ha mást nem, hogy más legyek.

És így veszített el, így érte el, ami a legszörnyűbb, hogy nem érzek fájdalmat.

Hiszen most boldog. Másképp nem lehet. Mást kapott, másképp, máshogyan, valakit, aki nem én vagyok, és így már én is más vagyok, és ő is - nélkülem.

 

Címkék: más

A bejegyzés trackback címe:

https://eliyah.blog.hu/api/trackback/id/tr341233138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása