hanah - lezárt blog

lezárt blog

Friss topikok

HTML

késő ajándék

2009.07.03. 09:02 | hanah | Szólj hozzá!

KÉSŐ AJÁNDÉK

 

Ez az én ajándékom, Neked. Az elkényeztetett kedvesé, akit a sors mindig is kegyelt, az üdvöskéé, akit mindenki szeret, elismer, csak éppen az nem, akit szeret.

Ez az én ajándékom, amivel még egyszer, amíg a kezem fogod, a világmindenség szívébe kiáltom, hogy vagyok, ember, lény, a testem mélyén az idegszálak érzésben, fájdalomban, szeretetben, hálában és kétségbeesésben végződnek, és érzem, amikor azt mondod, nem szeretsz.

Nem dől össze a világ. Igaz. De kincs voltam - Neked.

 

Címkék: a kedvesnek

A bejegyzés trackback címe:

https://eliyah.blog.hu/api/trackback/id/tr841223820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása