hanah - lezárt blog

lezárt blog

Friss topikok

HTML

mesék ezeregy éjen át

2009.07.09. 22:01 | hanah | Szólj hozzá!

MESÉK EZEREGY ÉJEN ÁT

 

Álmos vagyok. Eszembe jut Lilith, az első vágy, ahogyan reméltem, jössz, nem engeded, hogy holmi jött-menttel összeadjam magam, aztán az órára nézek, mit keresnél az otthonomban?

Tudod, csak az fáj, hogy téged tényleg éreztelek. Ezer arcodban, ezer maszkodban, ezer énedben, és most annyira mindegy, melyik szó mit jelent, mert ha érteni akarsz, értesz.

Aztán megöregedtem. Kétszáz szép szeretőm közül egy sincs, akivel együtt tölteném a délutánt. Ma veled beszélgetek.

Azt mondod, mesélsz nekem?

 

Címkék: vagyok álmos

A bejegyzés trackback címe:

https://eliyah.blog.hu/api/trackback/id/tr541237267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása